ZeroTen City
Dyon Cools heeft het kledingmerk ZeroTen City in 2015 opgericht. Dit kledingmerk is gebaseerd op Rotterdam en haar club Feyenoord. Ieder seizoen wordt op basis van verschillende aspecten uit deze stad een collectie ontworpen, denk aan de ‘geen woorden, maar daden’-mentaliteit, of het feit dat de stad van puin naar een metropool is gegaan of het feit dat Rotterdam een zeer multiculturele stad is.
Voor dit kledingmerk voert Dyon de volgende werkzaamheden uit:
- Social media advertentiecampagnes op Facebook, Instagram, TikTok en Google Display ads.
- Het schrijven van blogs, waardoor ZeroTen City nu op de eerste pagina staat van Google wanneer je zoekt naar ‘Rotterdams kledingmerk’.
- Het automatiseren van mailcampagnes wanneer een klant zijn / haar gegevens achterlaat, denk aan ‘winkelwagen vergeten’ of ‘welkomstkorting’ via Mailchimp.
- Influencer marketing, door relaties op te bouwen met invloedrijke Rotterdammers.
“ZeroTen City houdt het niet alleen bij woorden, maar ook daadwerkelijk verrichten van daden voor de stad Rotterdam..’’
Het besteden van tienduizenden euro’s aan advertentiebudget voor kanalen als Facebook, Instagram, TikTok en Google, zorgen in combinatie met het investeren van tijd en energie in het schrijven van blogs, het automatiseren van mailcampagnes en content marketing op voornamelijk Instagram, voor een goede balans tussen het creëren van brand-awareness en het bouwen van een ‘community gevoel’ met bestaande volgers/klanten. Allerlei ervaringen en deskundigheid die het Ministerie van Online ook met jou kan delen!
Neem gerust een kijkje op: www.zerotenshop.nl
16 February 2022